First impression

Det har varit intensiva första dagar här på Green River Community College, så det här är första gången jag fått tillfälle att sätta mig ner och blogga lite. Stormtrivs verkligen, är så sjukt glad att jag la ner alla de timmar som det tog att fixa med ansökan till skolan och visum osv, soooo worth it! :)
Har haft en del amerikanska upplevelser sen jag kom hit, bl.a. så har jag ätit min första muffins till frukost (skolan bjöd seriöst på muffins och nån sorts äppelpaj och sa att det var frukost. Jag kommer bli feeeeeet), blivit erbjuden att köpa hash och irrat runt som en galning på Walmart. Människorna här är super, man hälsar, pratar fem minuter, sen är det som om man känt varandra i 6 månader, precis som det ska vara! :)
Idag ska ett gäng av oss iväg till Puyallup fair och uppleva ett äkta amerikanskt tivoli, spännande, haha.
Eftersom jag har en kamera som man byter batterier på så blir det lite dåligt med bilder nu i början, ska se om jag får tag i några dugliga batterier eller om jag måste fixa en ny kamera. Hej så länge!


Puyallup Fair


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0