so sleepee....

Maaaaah Gaaaad! College is so tough, I'm so effing exhausted! Igår när jag kom hem sov jag från 10:30 tills jag blev väckt av mina roomies vid 14, åt lite och gick och la mig igen. Vaknade lagom till min kvällsklass i American History som börjar vid 19. Trots detta hade jag zero problem att somna på kvällen. Galet!
Idag är det tydligen BBQ med the neighbors, ska se till att få lite gjort innan det.
Många pussar till Prinsessan på hennes dag! ♥

Som ni kan se så är college-livet kinda' tough. 

Här sitter jag och saknar Marabou, Karamellkungen och drickbart kranvatten. Bland annat.

Grant cirkulerar i sitt Airoooo plane över CCA. Förhoppningsvis ska han ta med oss nån dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0