English 101 is such a Bitch...

Hej alla där hemma i Svea rike, har inte uppdaterat så bra de senaste dagarna, apologize for that, men har haft fullt upp. I fredags spelade jag Beer-pong för första gången, måste säga att jag är något av en naturbegåvning, haha just kidding. But seriously though, I kicked ass, kanske för att jag var nykter och mina motspelare wasn't?
I lördags åkte alla internationella elever till Seattle (bilder kommer inom en snar framtid on tha blogg, if you can't wait to see them you can check out my feeejsbook), vi besökte något som liknade China-town, Downtown Seattle och Space Needle. Köpte mig bl.a. en jacka för ca 190 dollar, le sigh!
Idag har jag försökt att plugga, har väl gått sisådär. Känns bra att skriva ett brev på två sidor in English, när man har stora problem att göra något sådant på svenska. Ordbajsning på hög nivå, lär få sitta uppe hela natten och ägna mig åt det. Ett välkommet avbrott i plugget blev en middagsbjudning hemma hos Anton for tha gang. Feels good to talk some Swedish emellanåt. Har saknat det lite faktiskt.  

OMG poison! Oh wait, it's just cereal. Allvarligt, hur i hela friden kan dessa flingor få säljas? Mer färgämne än godishyllan på Maxi för bövelen och artificiellare smak får man leta efter, in times like this I feel so sorry for the Americans, och crazy Venezuelan people!

Häng hemma hos Anton.

Fin liten collection han samlat på sig.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0