Algebra! Why?! why did you abandon me?

Så, assessment-testet idag gick ju allt annat än bra, inte nog med att all den Algebra som jag pluggade in som en dåre för en sisådär 3 år är som bortblåst, inte nog med det, så var det 20 frågar på 50 minuter, löjligt! Efter plugget fick vi skjuts av grannen till Walmart så vi kunde köpa med oss massa saker som inte funkar att ta på bussen. Skön shopping för 240 dollar som gjorde Carlos lite smått upprörd, sjukt kul att lyssna på hans "We don't need this", "I'm not paying for that", "Why are we buying this shit?" osv. Eftersom vi inte var hemma förrän efter 8 så blev det bara en snabb middag bestående av rester och macaroni and cheese och sen häng hemma hos oss, (as usual). Btw så hade jag min första Body toning idag, ser fram emot en skön träningsvärk imorgon!

On our way to Walmart. Coolest cloud I've ever seen!

Det var coolare IRL, promise!

Walmart, största miljöboven på denna jord. En påse för varje sak, typ.

Mitt och Akanes godisskåp, kom överrens om att vi inte skulle fylla på något idag,

but we couldn't resist it! lollolol


Kommentarer
Postat av: moster Lillian

Kämpa på duktiga Jennifer! Akta dig för dodishyllan - den är ett fördärv! Kramar i massor (jag har nu blivit prenumerant på din blogg....)

2011-09-24 @ 17:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0