Disco Pogo, Ding-a-ling-a-ling...

Godmorgon där hemma, här är klockan snart halv 11 och dags för sovdags.... eller? ^^
Ungefär en månad för sent så har jag nu filmat en liten snutt så att ni ska få se hur jag bor.
Slutsatser efteråt:
* Min improvisationsförmåga är lika med noll
* En månad här har resulterat i att min hjärna har svårt att lite snabbt få fram svenska ord (hjälp!)
* Mina roommates are pretty weird, speciellt de med snoppinnehav
* Jag är sämst på allt som har med kamera-inställningar att göra
* Återanvänder bl.a. orden/fraserna: messy, så att säga, värre än en kvinna o.s.v. pinsamt många gånger, plus att jag låter som en tvättäkta fjortis med hösnuva (skyller på vinet?). Valde därför först att bojkotta det sista klippet som spelades in för ca en månad sen, men kunde inte låta er missa spagettimannen Hans och hans awsome moves, hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0