Long time no see...

Hej kära blogg. Ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag försakat dig the past week. Som jag har sagt i tidigare inlägg så är College a Bitch! Men hårt arbete leder till framgång and because of that I literally aced my first math-test, 50/50 hell yeah! Ska tilläggas att istället för att parta med alla andra i lördags så satt jag inne och skrev på min novell. Oväntat eller vad.... kunde ni inte tro om mig va? ;) haha. Kan ju dock bero på att jag fick enough of it kvällen innan, who knows.... hehe.
Nyss hemkommen från historiaprov + 90 minuterslektion on top of that så hoppas jag på ett lugnare tempo ett tag framöver så att jag hinner uppdatera lite här också. Puss!
.
Fåtal pics från i fredags när jag tog en paus från allt vad plugga heter.

Alla blev helt till sig när det vankades Four Loko, ska tydligen vara nått speciellt. För mig förde den mest tankarna tillbaka till Stage-tiden och potatismäsk.

Minst ett parti Beer-pong per helg är obligatorisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0