Bye Bye Teens, Hello 20's!

OMG 20, Systembolaget dirrrrr! eller.... nej visst fan, FML! :) Skämt åsido, klarar mig rätt så fint utan, jävligt bra skulle jag vilja säga. :)

.

Hade den sjukaste inledningen på en födelsedag någonsin. Blev galet överraskad på 12-slaget med the chocolate cake from heaven, synd bara att det mesta hamnade i facet/golvet/väggen när the most epic cake-war ever bröt ut. Har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde i natt, totally crazy!

 

Hann inte ens ta en bild innan "någon" mosade ner mitt face i the cake.

Glad/Kladdig/Överraskad Tjej

Det går utför....

I'm the effing Master of Beer-Pong!

Brad, the Master of Kinect Dance Edition, hahah

roooomie♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0