20th Birthday [Part2]

Ska jag vara ärlig så spenderade jag en stor del av min 20e födelsedag i sängen/soffan, blev lite väl mycket kvällen innan så att säga. På kvällen lyckades jag iaf rycka upp mig lite och gänget drog hem till Anton som bor ca 10 min från CCA. Där hade de fixat chokladglasstårta och dagens, kan inte bli mer perfekt. Detta chokladunder var till och med bättre än the chocolate cake from heaven. ^^
Det hela började rätt lugnt med tårtätande och allmänt prat om kvällen innan, men när kortleken åkte fram gick det genast utför. Hade ännu en lyckad kväll, blev dock några dagens, redbull-jäger och vodkashots för mycket (kändes nästan som att vara ute med BeennnieBooo, bara Minttun som fattades), vilket resulterade i först sängläge hela dagen efeter och en förkylning från helvetet. Men det var det värt! :)

Detta är äkta kärlek!

Efter denna bilden spårade det hela ut en smula så vågar inte lägga upp fler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0